REKLAMACJE
SPECYFIKA PRODUKTU
Porcelana jest materiałem wrażliwym na sposób użytkowania. W miarę eksploatacji mogą się na niej pojawić drobne zarysowania. Są to procesy normalne i nieuniknione, wynikają bowiem z użytkowania.
Produkty porcelanowe wypalane są w temperaturze > 1000 ° C, więc ciepłe / gorące płyny nie stanowią dla niej żadnego problemu. Również zimne napoje nie uszkodzą produkty. Nie należy jednak do mocno ochłodzonego produktu (np. : po wyjęciu z lodówki lub zamrażarki ) wlewać ciepłych a tym bardziej gorących płynów gdyż takie nadmierne obciążenie może powodować pęknięcia.
Niektóre produkty oznaczone są jako “nienadające się do zmywarki”. Wówczas pod żadnym pozorem nie należy ich zmywać w zmywarce. Reklamacje takich produktów po umyciu w zmywarce nie będą rozpatrywane.
Produkty oznaczone jako nadające się do zmywarki z uwagi na niezwykłą delikatność materiału powinny być wkładane do zmywarki i zmywane z należytą delikatnością. Spękania spowodowane myciem porcelany w zbyt obciążonej innym produktami zmywarce nie będą rozpatrywane.
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
Klient może złożyć reklamację na podstawie rękojmi za wady (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).
W ramach reklamacji Klient może żądać jednego z czterech działań:
– Wymiany Produktu na nowy,
– Naprawy Produktu przez Sprzedawcę,
– Obniżenia ceny Produktu albo Odstąpienia od umowy, jeżeli wada Produktu jest istotna..
Wybór żądania należy do Klienta, przy czym Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie spośród wyżej wskazanych w granicach wyznaczonych treścią przepisów prawa.
Reklamacje prosimy składać poprzez formularz reklamacji na piśmie. Formularz należy podpisać odręcznie. Formularz prosimy przesyłać w formie papierowej na adres :
atelier porcelany
ul. Polna 18/20
00-625 Warszawa
Dokument prosimy dołączyć do przesyłki zawierającej reklamowany Produkt. Dołączenie paragonu lub faktury może ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
Formularz zgłoszenia reklamacyjnego należy pobrać klikając w link poniżej:
Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego Produktu.
USZKODZENIE PRODUKTU W TRAKCIE TRANSPORTU
W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Produktu podczas transportu, Klient zobowiązany jest sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.
Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia Produktu podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera.
ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI
Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia Produktu w przypadkach zwrotu uszkodzonego Produktu, zwrotu dokonanego po upływie dopuszczalnego terminu lub dostarczenia do Sklepu Produktu niekompletnego.
Sprzedawca nie przyjmuje Produktów odsyłanych w przesyłkach za pobraniem. Sprzedawca nie przyjmuje również Produktów odsyłanych:
- Listem,
- Listem poleconym,
- Przesyłką za pobraniem.
Przyjmowane są wyłącznie paczki Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskie przesłane na prawidłowy adres korespondencyjny.
REGULAMIN
Wszystkie powyższe zapisy reguluje w sposób szczegółowy REGULAMIN sklepu. Przed złożeniem reklamacji należy zapoznać się z dokumentem.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres: info@atelierporcelany.pl