fbpx
Menu Zamknij

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

DOSTAWA

Twoje zamówienie zaczynamy kompletować po potwierdzeniu dostępności towaru. Naszym klientom udostępniamy dwa sposoby odbioru zamówionych produktów:   

  • wysyłkę kurierem UPS na terenie Polski  
  • odbiór osobisty w naszym punkcie sprzedaży.

WYSYŁKA

Jeżeli produkt jest na naszym magazynie wysyłamy go zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania płatności. Czas dostawy, od momentu wysyłki, nie powinien przekroczyć 2 dni roboczych na terenie Polski.

Jeżeli towar nie jest dostępny na naszym magazynie ( min towar oznaczony jako “ na zamówienie” ) w odrębnym mailu otrzymasz od nas informację ile wynosi termin realizacji zamówienia i jaki będzie orientacyjny czas dostawy. 

Klient jest każdorazowo informowany mailem o wysyłce towaru. W formularzu zamówienia nie ma możliwości wyboru dostawy poza granice Polski. Możliwość wysyłki, terminy i koszty dostaw poza granicami Polski ustalane są indywidualnie. Przed złożeniem zamówienia prosimy o składanie zapytania poprzez formularz kontaktowy lub mailem na adres ; info@atelierporcelany.pl

Zamówienia wysyłane są za pomocą kurierów firmy UPS. Jest to usługa dodatkowo płatna.

Koszt dostawy na terenie Polski:

– 14 zł – dotyczy zamówień do kwoty łącznej 800 zł

– 0 zł –  dotyczy zamówień powyżej kwoty 800 zł ( z wyłączeniem przesyłek oznaczonych   

jako przesyłka specjalna )

Koszty przesyłki specjalnej na terenie Polski:

– 500 zł – dotyczy tylko przesyłki specjalnej – są to wyłącznie stoliki kawowe kolekcji 

“Plisago” – koszt jest związany z wyjątkowo dużym gabarytem produktu delikatnego.

Koszty dostawy poza granice Polski :

Koszty dostawy poza granicę Polski wyceniane są każdorazowo. Przed zakupem produktu prosimy o wysłanie zapytania poprzez formularz kontaktowy lub na adres mailowy ; info@atelierporcelany.pl . W treści maila prosimy o podanie wybranego adresu dostawy poza granicami Polski. Cena przesyłki zależy od kraju, miejscowości dostawy oraz usługi.

ODBIÓR OSOBISTY

Możliwy jest odbiór zamówienia w naszym showroomie przy ul. Polnej 18/20 ( godziny otwarcia podane są w zakładce: SHOWROOM ).

Zamówienie jest gotowe do odbioru w ciągu 2-3 dni roboczych, o czym powiadomimy cię w wiadomości mailowej. Odbiór zamówienia przed otrzymaniem wiadomości jest niemożliwy.

Opcja “odbiór osobisty “ jest bezpłatna. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia jeżeli klient nie odbierze zamówionego towaru w przeciągu miesiąca.

PŁATNOŚĆ

Ceny danych produktów są cenami brutto i podane są w złotych polskich (PLN). Sposób zapłaty wybierany jest przez klienta w momencie składania zamówienia.

Akceptujemy następujące metody płatności:

  • płatność przelewem
  • płatność online realizowana za pośrednictwem operatora Paynow

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM

Prosimy o wykonywanie przelewów bankowych na poniższe dane:

konto firmy:

Atelier 1925 Sz. Tarnowski, A. Kuratczyk s.c.

ul.. Polna 18/20 , 00-625 Warszawa

numer rachunku:

mBank: 90 1140 2004 0000 3202 7601 9711

PŁATNOŚĆ ZA POMOCĄ BRAMKI PŁATNICZEJ “Paynow”

Po wybraniu przycisku paynow, możesz skorzystać z kilku metod zapłaty:

  • Kartą płatniczą
  • Pay-by-link
  • Blikiem
KARTY PŁATNICZE obsługiwane przez usługę paynow:
Mastercard and Visa
 

Banki obsługiwane przez usługę paynow:

  • mBank
  • Alior Bank
  • BNP Paribas
  • BOŚ Bank
  • Pekao24
  • PKO
  • Santander
  • Citi Handlowy
  • Credit Agricole
  • Envelo Bank
  • Getin Bank
  • Inteligo
  • Millenium
  • Nest Bank
  • Noble Bank
  • PBS Bank
  • Plus Bank
  • T-Mobile
  • Toyota Bank
  • ING

Wszystkie powyższe zapisy reguluje w sposób szczegółowy REGULAMIN sklepu. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres:; info@atelierporcelany.pl